Stranden idag

Idag for jag och Lisa alltså till stranden för att plugga och skaffa oss en såndär häftig bränna som alla stekare har.
Pluggandet gick det ju sådär med men solen lyste och det var ju skönt ;)

Blev erbjuden thailändsk massage ca 14 gånger inom loppet av 2 timmar. men när kvinnan började knåda mina axlar efter ett vänligt "nej tack" var jag tvungen att ryta ifrån och visa vem det var som bestämde :P


Så vi började men att ta Metron vid 11-tiden för att komma till havet


Och vad är oddsen att dom man sitter bredvid när man väntar på tåget är svenskar? mitt i Barcelona? Var ganska roligt att höra när dottern i familjen försökte låta som en norrlänning.. tror inte hin har varit högre upp än max Uppsala.

Aja, vi kom ialla fall fram till stranden;
Detta är ju då inte stranden utan hamnen just brevid


Och hur skönt var det inte att vara på stranden då?

Vi hade det ganska trevligt på stranden när vi försökte plugga men vi la snabbt bort böckerna för att förbättra brännan, eftersom att jag aldrig lär mig detta med solskyddsfaktor så är jag då nu rudolf med röda mulen några dagar.
Lisa bestämde sig för att hon skulle doppa sig. sagt och gjort gick fröken med raska steg ner mot vattnet medans jag satt lugnt kvar och tittade på. - Fan, tjejen gör det ju.. alltså doppar dig. det var svinkallt i vattnet enligt min stortå med termostat.

Ser även att Skellefteå AIK har vunnit matchen! Vi höjer på hatten och säger grattis!


När vi gick upp från stranden och var på väg hem. såg vi de här "sandslotten". detta kallar jag precissions jobb.

Skickliga -OJA!



Nä men ni nu har Lisa ätit klart sin pizza och jag har absinens efter min vanliga juice som jag MÅSTE ha :P
Så nu blir det att gå några kvarter men vad gör man inte för juice??

För övrigt måste jag renskriva de sista 10 drinkarna för att kunna skicka dem ikväll så jag får dom utskrivna. lite jobbigt när man inte kan läsa sig egna handstil. eftersom att det pratas engelska på lektionerna så får det bli lite som det blir i anteckningarna.

Imorgon är det måndag igen.. och vet ni vet som menas med det???

- SKOLA OCH GÖRA DRINKAR!! :) :) Haha minns inte när jag velat gå TILL skolan sist :P


Trevlig söndagkväll!

Obs. jag har inte tittat på TV på 14 dagar. Men mindre huvudvärk i alla fall.. haha

Kommentarer
Postat av: Linn Marklund

Jag hatar dig, vill också till stranden men här finns det bara snööööö och inge sand eller vatten ;P

Dessutom började det snöa idag, vi har som haft riktigt fint och varmt väder men IDAG näe :/



Kul att du ringde förresten! :D

2011-03-27 @ 19:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0