Regnig dag i Barca..

Idag har en av deltagarna farit hem..
Men nu sitter jag i "Storarummet" och pratar med Chris från Colorado och min klasskamrat Lisa.
Der regnar som bara den och tidigare idag har det åskat. I Sverige blir himmelen blå/svart men här blir den alldeles gul.

Nu börjar det vara många drinkar att hålla reda på är uppe i 70/ 138


Hur har ni det i Sverige då?


thunder in Barcelona :)

jag har gjort en Planders Punch idag :)


Här skulle egentligen vara en bild på Lisa och Chris men dom är jävulskt tråkiga och vill inte vara med på min blogg ;)



En bild, bara så vi kommer ihåg tillsamman att solen kan faktiskt lysa i Barca!

Nehe ni, nu har jag inte tid mer er längre ;)




Kommentarer
Postat av: susann

Vi har det som vanligt....Blåsigt och några minusgrader.

Saik spelar ikväll om du är intresserad (ler)

2011-03-16 @ 17:44:32
Postat av: Karin

Här är allt som vanligt! Fast vi väntar på veckans drink!!! ;)

2011-03-17 @ 12:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0