Och så blev det två.

Hipps vipps så fick jag förfrågan om jag ville blogga om Barskolan på Studentum.se
- Ja svarade Dan så nu är det två bloggar att hålla reda på, men det kommer säkert att gå bra i alla fall. :)

fortfarande dåligt väder här nere, men va tusan jag mår så bra ialla fall ;)

Efter att en elev for hem så har lugnet lagt sig i lägenheten och det är en härlig stämmning. Alla är gladare och jag behöver inte försöka gömma mig på mitt rum haha.

Nu börjar det bli jävulskt mycket att hålla reda på och jag funderar på om jag verkligen kommer klara den här kursen, men som alla säger; Så länge du gör ditt bästa. och det försöker jag verkligen ;)
På tal om att göra sitt bästa så verkar hanverkarna utanför mitt s.k fönster det också genom att börja såga sådär kvart i sju varje morgon...lagomt irriterande. klockan är nu 17.54 och fanskapen sågar fortfarande.. Fast de gör ju bara sitt jobb. längtar till helgen då jag hade tänkt gå på uptäcktsfärd med kameran så ni får se något annat än drinkar som är blandade med vatten och färgämnen.

Nä men ni vad säger vi? Ska vi gå och duscha?



Nu kom lisa tillbaka från sin löpartur så ska vara lite social, måste även svepa en vinflaska ikväll då jag lovat Niklas the boss att få en tomflaska av mig att ha till nån häftig vattensort till drinkarna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0