Lördag

För er om inte har lagt märke till det så är det alltså Lördag i dag.
Har inte hänt mycket, har förbannat  ont i ryggen så jag har legat typ halva dagen.
Men jag tänkte att det ska vi ändra på med lite CAVA. det är gosaker de ;)

Lisa är ute med turistbussen och vette fåglarna när hon kommer hem. skulle vara kul att ha någon att prata med.
Skulle egentligen faktiskt ha följt lisa känner jag nu. men det är ju två veckor kvar innan hemresan är planerad så det skall nog hinnas med :)

För övrigt har det inte hänt så mycket den senaste tiden. Ingen dramaqueen som ställer till det med lite scener och så. Så nu bor jag inte längre i ett Big Brother-hus haha.
Skulle verkligen vilja fara till stranden men med mitt lokalsinne tar Dan inte Metron själv. Så jag sitter nog kvar här och pluggar lite.

Skönt att det slutat regna och börjar bli verkligen varmt som bara den. det gillas!


Brinnande Shots i torsdags ;)
Gott Gott :)

Jag hoppas alla får en bra lördagkväll för det kommer jag garanterat att få :)
Nu fortsätter jag med mitt Facebook-nördande och Cava-drickande ;)

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Micca

Keep up the good work! :)

2011-03-19 @ 21:13:46
URL: http://evelinami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0