Flairing in the Parc

Idag har vi alltså haft Flairinglektion i Citadella Parken i Barceloneta.
Grymt skoj var det med fint väder så jag har bränt mig som bara den i pannan/aniktet, armarna och öronen.
Men det får man tåla :)
Flairing är verkligen svårt tycker jag men även ett roligt tidsfördriv :).

Tur att Lisa min klasskamrat har lärt sig hur Metron går, för att själv skulle jag aldrig ha hittat de. men som ni ser på skylten så kom vi fram helt oskadda ;)

Metron = "tuben" ;)

IVPL - I Väntan På lärarNiklas...:)

Väl i parken stötte vi på farbror blå till häst (Polisen berättade även att han ska till Oslo på semester nästa vecka) Bakom ser ni ingången toll ZOO:et :)

Luca - Riktigt grym kille på Flairing! RIKTIGT GRYM!! och en duktig instruktör samtidigt! :)

Bara ett "hus" i parken som jag tog kort på ;)

en mindre park på väg till Xampanerian

och väl på Xampanerian så blev det vääääldigt trångt men fick veta att det var ingenting föremot vad det brukar vara där kvällstid. De har ju inte samma standard som i sverige där man plockar bort efter sig när man ätit utan lämna gärna servetten på golvet. Ju mer servetter på golvet desto bättre har maten varit :) Och jääävligt god CAVA har dom också som man betalar 80 cent/glas för. :D

¨Nu syns det inte hur trångt det var men det var PACKAT både i glasen och med människor ;)

Smakade även några friterade brödsaker med skinka inuti.. OM någon av de spansktalande läsarna kan berätta vad dom heter så får ni veta det ;)

Flairingflaska.

Imorgon är det då alltså lördag och >Lisa vill att jag ska följa henne ,ed turistbussen men jag vet inte om jag är så sugen på att turistbussa, men vi får se. Det jag vet är att jag någon gång under helgen måste plugga lite så jag kan klara kursenö. Lite pinsamt annars! Men om jag följer lisa med bussen så borde hon måste följa mig till Barceloneta & Stranden för att sola lite.. hmm jag ska lägga fram det där villkoret tror jag...

Nu ska jag fortsätta vara social med "städerskan" och dricka upp min CAVA-flaska som jag köpt för 1,37 Euro :)

Trevlig helg sup och svälj höll jag nästan på att skriva :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0