Dålig på att blogga!

Ja, jag vet att jag har varit dålig på att blogga senaste dagarna. Men det har hänt väldigt
mycket i lägenheten. Kom inte med i Big Brother, men va fan det här är inte långt ifrån det.
Igår kom helvetet lös och en som bor här löpte amok. Nu är hon utslängd både från skolan och boendet.
Skönt för oss andra som vill koncentrera oss på studierna och bara ha det allmänt roligt.
Inte för att vara dum men människan är väldigt labil och behöver få hjälp innan hon drar ut på äventyr.

Idag har vi då som om ni inte förstått det blandat drinkar och haft det roligt.
Är redan uppe i 60 drinkar som jag ska kunna i huvudet. Flera men inte riktigt alla sitter faktiskt.

Staden Barcelona slutar aldrig att förvåna. alla gator ser exakt lika ut och man går titt som tätt lite vilse.
Vet egentligen inte vad jag ska skriva... Det har regnat här idag i alla fall. Och eftersom att ALLA gator lutar ner mot vattnet så rinner allt vatten ner i skorna. - Foppatofflor är inte att rekomendera!

Ni får se lite bilder i stället :)


Utsikten från balkongen - Hospital of Barcelona


Köket - Gasspis går fan fortare att laga mat på än vanlig spis! ;)


Snabbhyllan där "grund-spriten finns"


Kyrkan vi går förbi varje morgon. vid den vet man, att då är det dax att svänga vänster !!


Som avslutning på detta inlägg, jag har köpt nya underkläder :):)

Kommentarer
Postat av: susann

:)) Snyggt jobbat Dan !!!!

Sa ju att du kunde handla allt där ....

2011-03-15 @ 12:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0