Så var äventyret över..

... För den här gången.

Men blir ju inte så länge innan jag drar tillbaka. men i alla fall
Har lärt mig otroligt mycket om både bartenderyrket och mig själv.
Har landat på Arlanda och har bara 22 timmar att slå ihjäl innan jag är hemma på riktigt.
tråkigt att vara hemma.. Hade rätt fin ångest på flygplatsen i Barcelona.

Förstår ni hur kallt det är i Sverige? Smartot Dan har ju packat ner vinterjackan LÄNGST ner i resväskan och när jag väl har fått ihop den skall den fan inte upp förrän jag är hemma i Skellefteå


Kommentarer
Postat av: susann

Nä det kan jag förstå....men 1 eller 2 ölar senare så fyser du mindre ;))

2011-04-02 @ 20:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0